Είτε είστε διευθυντής ξενοδοχείου που επιδιώκει να συμβαδίσει με τις τρέχουσες τάσεις και εξελίξεις, είτε ιδιοκτήτης ξενοδοχείου που θέλει να αυξήσει την αξία της επένδυσής του σε έναν τομέα που βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην ικανοποίηση των πελατών, τότε η εκπαίδευση στη φιλοξενία θα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής σας.
Από την ασφάλεια των τροφίμων έως την ασφάλεια – online και offline, τα εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και τα σεμινάρια μας ενισχύουν την τεχνογνωσία του προσωπικού σας εξασφαλίζουν ευχαριστημένους πελάτες που επιστρέφουν. Ταυτόχρονα προλαμβάνουν τυχόν συνέπειες που προκύπτουν από μια κακή εμπειρία πελάτη. Με απλά λόγια, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε πλέον για τυχόν κακές κριτικές στο Google, οι οποίες παραμένουν για πάντα στο διαδίκτυο χωρίς να μπορείτε να κάνετε τίποτα γι 'αυτό.
Η επιτυχία κάθε εταιρείας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εξειδικευμένη γνώση των ανθρώπων της.
Για το λόγο αυτό απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ενημέρωση και η ανάπτυξη των νέων εργαλείων και τεχνικών
- Εκπαίδευση του προσωπικού σας. Μπορεί να γίνει είτε με τη φυσική παρουσία του εκπαιδευτή είτε διαδικτυακά ανάλογα με τις ανάγκες σας.
- Μετά την εκπαίδευση παρέχεται επίσης υποστήριξη στους εκπαιδευόμενους και την εταιρεία. Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε όλο το προσωπικό του ξενοδοχείου που θα ασχοληθεί με τα προγράμματα και τις εφαρμογές μας.
- Στόχος είναι η εξασφάλιση των σωστών τεχνικών εξυπηρέτησης καθώς και των σωστών επιχειρηματικών διαδικασιών.